• Welcome, Guest. Please login.
September 29, 2021, 03:35:14 am

News:

Wugga is eating uppercuts


First Blood 2011 post-tourney discussion

Started by waza, March 12, 2011, 04:41:34 pm

Previous topic - Next topic

waza

Yo mean games boiz!! damn you mason i shoulda known i was gona get akuma 1st match lol! ggs to all i played, bro bill our mirror was beast wasnt it hahaha. ggs to Sol also.

Oh also shout out to Ace towing FUK YOU bastards for towing my car before my time even ran out and charging me 225 to get it back!! AAAARRRRGGHH


[NIUE] BIRRY WONG

Good shit today team. But I'd really appreciate if everyone checks all their shit fo my car keys. Dont really want to pay SEVEN FUCKING HUNDRED DOLLARS to get a new one cut.
<Smoof>
He's the hero NZism deserves.
But not the one it needs right now.
So we'll hunt him.
Because he can take it.
Because he's not our Hero.
He's a Niuean Guardian.
A watchful poster.
BIRRY WONG.

electric

Had good fun today guys - also thanks Ben for the Marvel beasting, Lenny for the SF4 beasting, and everyone who I caught with my Tron combo :D

Sucks about the keys Bill - make sure all you niggas check your shit - or alternatively Bill, you can buy my sack of shit car and get keys cut for 15 bucks
"gief can jump above the screen and pummel all over the place..." - Zosla

Rorooze

Bill it'd be cheaper to get the lock ripped out and replaced if they want to charge you $700?

Waza, you should argue that shit with council hard! Seriously, that shit is crazy and tow truck drivers are cunts.

On the tournament, for the most part it was pretty good. Not playing and SSF4 for ages definitely showed, lol. Definitely dropping storm from my team now, picking up hulk or tron!! So beast. GG Lenny Sol Scribble and Euan.

BB:CS comeback by Terry was pretty beast.

The results:

SSF4, Jack, Fong, Sol in that order
MVC3, Mason, Toots, Lenny in that order
BB:CS, Terry, Leonin, CGQB in that order.

karizzma

GG to everyone today. I have to give up street fighter I think. Just terrible games I had in that but gg anyway. Also in Marvel, gg to dave, eru, smokefish? and hiro? Also big ups to Bill for trying his best, better luck next time maybe bro.

Anyway great event loved how everything went so quick and I cant wait for the next one.

originaljulz

Lol was pretty fun. Esp Marvel even though I got wasted. Crouching light is Birry Wong's kryptonite.
HEAVEN OR HELL? DUAL ONE. LETS ROCK!

Nick4now

Quote from: electric on March 12, 2011, 06:30:51 pm
Had good fun today guys - also thanks Ben for the Marvel beasting, Lenny for the SF4 beasting, and everyone who I caught with my Tron combo :D

FUUUUUCK that combo is soooooooo long but so awesome lol GGs last night bro, Sent is definitely a kung. Me missing Mag combos makes me sad  :'(

Can't wait for the vids to be uploaded so I can watch and learn  :D


The Self-proclaimed Christchurch Hyper Fighting 2011 Champion

CaptainHook

March 12, 2011, 07:32:05 pm #7 Last Edit: March 12, 2011, 07:33:48 pm by CaptainHook
Good event today! Was run nice and tight and quick, good job Rory.

Sorry to Stereomonkey and geneterror for scrubbing you guys out on MVC3. No way i should have won. Gotta love Marvel. Haha.
Thanks Eru for bringing in the brady guides!

Video capture on my camera creates crazy large files (got 50gig worth :( ) so may take a while for me to process it all and get it up.
Xbox Gamertag is ZERO's, not capital "O"s ~~ CaptainH00K

Rorooze

Hook, feel free to delete it all except for my awesome reverse OCV. ;D

samurai black

today was fun. especially marvel.

couldnt believe how quick it all ended, shit usually drags for ages.

originaljulz

Just goes to show how well Rory organised it all. As well as how good his helpers were ;) *cough me and Graeme cough*
HEAVEN OR HELL? DUAL ONE. LETS ROCK!

Rorooze

Also thanks to everyone who brings gear (Graeme, Mason, Jack, Euan, Lenny, Bill, Hook) without you guys we wouldn't be able to run stuff like we do! Also thanks to everyone that reported results (especially Julz/Graeme for BB) because that makes my job so much easiser!

Nice to have some casuals at a tournament too :)

nztauranga

Gd stuf ladz. Hmmm bak to drawing board for me and my stif shht wrist , must b th truking fukd up my precision >.<.  All in All thankz every1 for beasting sum tips etc.
-work to live not live to work-><>

[NIUE] weazzyefff

GG's today guys. A bit guttered nobody wanted to get some bevies but oh well (beeitchy ass hoes).

For a guy that plays these games seriously you think i woulda come in a bit early to get used to set ups. What's the point of training for hundreds of hours to come in and be a soap dropping beeeitch when it counts.

Congrats Jack, Fong and Sol. You guys did great.

Also to Mason, Ben and Lenny. Enjoy being at the top while it lasts bro's hahahaha. 10 years later, 'fuck you cunts are still beasting, fuck you's!!!' lol. I still think Wolverine is overpower bro. Full screen crossups unblockable on reaction. Sent don't have shit on him, real talk.

Zos bro can you put that vid up of me beasting Guile guy. I just wana see if i made any bad mistake.

Oh and umm. Fuck the people who got to see tits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bison: [to Guile] Something wrong, Colonel? You come here prepared to fight a madman, and instead you found a god?

Das Right bitch, G Weazal is GAWD!!!

stereomonkey

Quote from: CaptainHook on March 12, 2011, 07:32:05 pm
Sorry to Stereomonkey and geneterror for scrubbing you guys out on MVC3. No way i should have won. Gotta love Marvel. Haha.

All good Hook.  I got owned in that last game and really deserved it.  I know it sounds like an excuse but I was not accustomed to the monitors at all.  Gonna get me a lagless one asap!

Quote from: Rorooze on March 12, 2011, 10:00:36 pm
Also thanks to everyone who brings gear (Graeme, Mason, Jack, Euan, Lenny, Bill, Hook) without you guys we wouldn't be able to run stuff like we do! Also thanks to everyone that reported results (especially Julz/Graeme for BB) because that makes my job so much easiser!

Nice to have some casuals at a tournament too :)

Good shit on the tournament running!  Smooth sailing all the way.

Next time though when it comes to casuals people that have NOT paid to enter any tournaments need to know they cannot jump on the setups.  That just makes it sad for the organizers and the paid combatants.
"I got that peanut butter chocolate flavour"